Kişilere Yönelik Soru Havuzları Hazırlayarak
Müşterilerinizi Tanıyın
BBS Anket yönetimi ile müşterilerinizden geri bildirim alabilir, müşteri memnuniyetini ölçebilir, istediğiniz tarzda sorularla kişilere yönelik soru havuzları hazırlayabilirsiniz.
CRM Anket Yönetimi Nasıl İşlemektedir?
BBS anket süreci;
İlk olarak ‘Anket Adı’ ve ‘Anket Kodu’ bilgileri girilerek yeni bir anket tanımlanır. Ardından anket soru ve cevap havuzu tanımlanır; ‘Sorulmak İstenen Soru’, ‘Sıra Numarası’, ‘Cevap Şekli’, ‘Gösterilecek Cevap Seçenekleri’ ve ‘Emojiler Kullanılsın mı’ alanları doldurulur. Anket soru ve cevap havuzunun:
olmak üzere farklı soru-cevap kalıpları bulunmaktadır.
Müşteriye Ne Fayda Sağlar?
Bilgi Birikim Sistemleri, müşteriye “doğru çözüm” sunmanın en büyük değer olduğuna inanır. Belirlenen proje bütçesine sadık kalmayı ve zamanında teslim etmeyi amaçlayarak bu alanda yıllardır hizmet vermektedir. Bu kapsamda yetkin ve deneyimli personeli ile birçok başarılı projeler gerçekleştirmiştir. Yaptığımız işleri tanıtma ve size de doğru çözümü sunmamız için lütfen izin verin size ulaşalım.