BBS AnketBBS Anket
Yazılım Çözümleri | Dynamics 365 CRM|
BBS Anket
Kişilere Yönelik Soru Havuzları Hazırlayarak Müşterilerinizi Tanıyın

BBS Anket

BBS Anket yönetimi ile müşterilerinizden geri bildirim alabilir, müşteri memnuniyetini ölçebilir, istediğiniz tarzda sorularla kişilere yönelik soru havuzları hazırlayabilirsiniz.
 
CRM Anket Yönetimi Nasıl İşlemektedir?
 
BBS anket süreci;
  • Anket tanımlama,
  • Anket soru ve cevap havuzu ekleme olmak üzere iki temel adımdan oluşur.
İlk olarak ‘Anket Adı' ve ‘Anket Kodu' bilgileri girilerek yeni bir anket tanımlanır. Ardından anket soru ve cevap havuzu tanımlanır; ‘Sorulmak İstenen Soru', ‘Sıra Numarası', ‘Cevap Şekli', ‘Gösterilecek Cevap Seçenekleri' ve ‘Emojiler Kullanılsın mı' alanları doldurulur. Anket soru ve cevap havuzunun:
  • Çoktan Seçmeli-Tek Seçim,
  • Tarih Cevap Seçeneği,
  • Rakamsal Cevap Seçeneği,
  • Derecelendirme Cevap Seçeneği
  • Açıklama Cevap Seçeneği,
  • Çoktan Seçmeli- Tek Seçim (Emojili) Cevap Seçeneği,
  • Çoktan Seçmeli- Çoklu Seçim Cevap Seçeneği,
olmak üzere farklı soru-cevap kalıpları bulunmaktadır.
 

Müşteriye Ne Fayda Sağlar?
  • Bilgi biriktirmenin ekonomik bir yoludur. Hem gönderen hem de katılımcı için zaman, çaba ve maliyet açısından ekonomiktir.
  • Geniş kapsamlıdır. Bilgi toplamanın en kolay yollarından biridir.
  • Tekrarlayan bilgileri eleyerek istenen bilgiye ulaşmayı kolaylaştırır.
  • Daha önceden kaydedilen cevaplarla karşılaştırma yapma ve kullanıcı memnuniyeti haritaları oluşturmaya imkan sağlar.
Bilgi Birikim Sistemleri, müşteriye “doğru çözüm” sunmanın en büyük değer olduğuna inanır. Belirlenen proje bütçesine sadık kalmayı ve zamanında teslim etmeyi amaçlayarak bu alanda yıllardır hizmet vermektedir. Bu kapsamda yetkin ve deneyimli personeli ile birçok başarılı projeler gerçekleştirmiştir. Yaptığımız işleri tanıtma ve size de doğru çözümü sunmamız için lütfen izin verin size ulaşalım.
İletişim Formu
Guvenlik Resim
GÖNDER