BBS Otomatik Ticket AtamaBBS Otomatik Ticket Atama
Yazılım Çözümleri | Dynamics 365 CRM|
BBS Otomatik Ticket Atama
Ekstra Zaman Harcamadan Gerekli Yönlendirmeleri Yapın

BBS Otomatik Ticket Atama

Otomatik ticket atama ile müşterileri ve kullanıcıların problemlerini, taleplerini ve düzenlenmesini istediğiniz tüm süreçleri takip edebilir, ekstra zaman harcamadan ilgili bölüme yönlendirilmesini sağlayabilirsiniz.

Otomatik Ticket Atama Süreci

Süreçlerin Tanımlanması: Süreç Tanımları ekranında, hangi aşamada hangi kullanıcıya/takıma atama yapılacaksa bu değerler girilir.
 
Kategori ile Sürecin Eşleştirilmesi: 2.kategoriler ekranına gidilir. Süreç alanı doldurulur. Her kategorinin bir süreci olmak zorundadır.
 
Ticket Oluşturma: Ticket ekranına gidilerek yeni bir ticket oluşturulur. Kategori alanları doldurulur.
 
Ticketın Süreci ve Sürecin Aşamasının Otomatik Doldurulması: Seçilen 2.kategoriye göre Ticketın Süreci ve Sürecin Aşaması otomatik olarak doldurulur.
 
Süreci İlerletme: Ticket oluşturulduktan sonra Süreci İlerlet butonuna basılır. Ticketın aşamasında ilk atanacak kullanıcı/takım kim ise ticket ona atanır. Aşama sayısı 1 arttırılır.
 
İşleme Başla: İşleme Başla Butonuna basılmadan önce Tickettaki tüm alanlar müdahale edilemez durumdadır. İşleme Başla butonuna basılır. Eğer ticketın sahibi butona basan kişi değilse, ticketın sahibi butona basan kullanıcı olarak güncellenir. Ticketın aşamasına göre kullanıcının doldurabileceği ilgili alanlar müdahale edilebilir olarak güncellenir.
 
Diğer Butonlar: Reddet; işleme başla butonuna basmadan önce ticketın reddedilmesini sağlar. Ticket Kapat/İptal Et; ticketı iptal etmeyi sağlar.
 
SLA Süreleri: Renklerin ne ifade ettiği aşağıda gösterilmiştir:
  • Mavi: Devam Ediyor
  • Kırmızı: Uyumsuz, İptal Edildi.
  • Sarı: Uyumsuzluğa Yaklaşıyor, Duraklatıldı
  • Yeşil: Başarılı
Ticket Logları: Ticketın Durumu, Aşaması, Sahibi Değiştiğinde tüm değişiklikler kayıt altında tutulur ve ne kadar süre bu aşamada bu kişide veya bu durumda kaldığı raporlanabilir.
 
Müşteriye Ne Fayda Sağlar?
  • Tedarik zinciri, üretim, pazarlama gibi alanlarda herhangi bir sorunla karşılaşıldığında kişiler gerekli departmanla iletişim kurmak için ticket atamayı kullanarak yönlendirme yapma zorunluluğunu ortadan kaldırır.
  • SLA süreleri ve renklendirme sayesinde ilerleme anlık olarak takip edebilirdir ve hepsi kayıt altındadır.
  • Atamaların kayıt altında olması sayesinde tüm yanıt ve değişiklerin anlık mailini alabilirsiniz.
  • Ticket Log'larını raporlama yapmak ve iş planı oluşturmak için kullanabilirsiniz.
Bilgi Birikim Sistemleri, müşteriye “doğru çözüm” sunmanın en büyük değer olduğuna inanır. Belirlenen proje bütçesine sadık kalmayı ve zamanında teslim etmeyi amaçlayarak bu alanda yıllardır hizmet vermektedir. Bu kapsamda yetkin ve deneyimli personeli ile birçok başarılı projeler gerçekleştirmiştir. Yaptığımız işleri tanıtma ve size de doğru çözümü sunmamız için lütfen izin verin size ulaşalım.
İletişim Formu
Guvenlik Resim
GÖNDER